alladjurensfoto

Alla inlägg under januari 2011

Av Cute Lover - 31 januari 2011 21:35

Hejj ..



ska gå och lägga mig nu. Är ganska trött.

Av Cute Lover - 31 januari 2011 21:22

Sitter och tittar på Solsidan :D  Har ätit upp min hamburgare :D

MUmmss :D Pratar med Bella på msn :D

Sophie verkar vara sur på mig.. :/ Har ju inte gjort nått direkt...


Tröökar :P ...

Av Cute Lover - 31 januari 2011 18:42

Hejjhejj !


Tittar på när Samuel spelar tv-spel. Vår tv är trasig så på kanalerna kommer det ingen bild. ,men på allt annar gör det det :s

Ska snart till Jernvallen och titta på när pappa spelar bowling... Eller jag springer mest runt med mina kusiner :P hehe

Har typ vart me hanna. Vi tiittade på lite film. När hon åkte hem låg jag och halvsov tills nu typ :P Så nu ska vi åka.

Så.. Skriver kanske när jag kommer hem :D

Idag blir det skräpmat ! -.- Men det är så gott. MUUUUMMMSS :DD <3

Av Cute Lover - 31 januari 2011 16:11

Sitter och tittar på American pai med Hanna :D

Ahahahan så jävla roligt :D:P:) 

hehehe   

Av Cute Lover - 31 januari 2011 15:30


 

Av Cute Lover - 31 januari 2011 15:05

Hallojj sk0ojj


Här kommer bilder från helgen


                  Emily tog VÄRLDENS fulaste bild på MIG nä jag sov    :O Fifaan vad ful den är! Den ser inte ens ut som mig ... :s

Av Cute Lover - 31 januari 2011 14:58

hejj!


Var hos mamma på söndag så då skrev jag inge. Men jag hoppade barbacka med Zazu. Det märks att han gillar att hoppa för han brukar lägga till några extra bockningar när vi har hoppar hindret. Tillslut hamnade jag på halsen :P

Sen löshoppa vi lite med kungen och tog ut honom på en lliten galopp ! Det var svårt att hänga med. Han är dubbelt så snabb som jag är. Men han tyckte det var sååå himla roligt för han la till några extra bakutisar han oxå :P

Sitter och tröökar nu ! :,( Nån som vill va idag ?


Men ialf så fick vi ( jag och Hanna ) skäll av Sussie idag. Vi satt och städade våra låder vilket tog ganska lång tid och sen hann vi inte jobba så mke så Sussie skällde ut oss. Men asså  jag hinner fortfarande för typ hela planeringen är klar nästan och det e bara måndag ! :P


-men det kommer lite bilder snart

orkar inte lägga ut dagens djur idag :P

Av Cute Lover - 29 januari 2011 10:30

  Tjohoo !


Har sovit hos Amanda i natt :D Vi gick och la oss vid halv 2 typ. titttade på lite newmoon bella oh jag, eftersom Amanda var så himla trött  och gick oh la sig.

Nu ska vi hämta lite frukost och sen hittar vi väll på ¨nått kul..

bilderna kommer lite senare :P


hungriga kramar // £llaa <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards