alladjurensfoto

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Morron ! :D

Av Cute Lover - 3 februari 2011 07:07

God morogn :D God morning !

ialf.. vaknade tjugi o sju. låg kvar en liten stund. Gick bra att sova i det ''nya'' rummat. Har mublerat om lite .. ni ska få se hur det blev :P

Idag är det slöjd. Hoppas tyget har kommit :D Jag oh Axel håller på göra kompis tröjor :P Vi har samma tyg liksom.. :P

Sen blir det ridning... Jag vill verkligen ha obo'y ! Hoppas jag får honom... Har fått en väst. Emilys gammla som hon inte andvänder. Den e rosa och typ svart/blå ! Assnygg ! :D Förra gången hoppade jag med Ikaros :D Det var skojigt :P Dricker lite oboy nu ! hahahah jag dricker inte hästen Oboy... utan mjölk med obo'y pullver xD

okej det där var inte så roligt... -.-'' *Men hwo cares ?

men på fredag skulle det bli fest hos Hanna.. Men hon tyckte vi hade vart för taskiga så vi fick inte komma ?? Axel hade kallat henne en sak. Då blev hon ledsen. Då sa han att hon jämt sa sånna saker. Sen typ räknade hon upp alla som skulle komma men räknade inte upp mig och Axel så då frågade jag '' Men jag och Axel då?''

då sa hanna '' Nä, så som ni har better mot mig tycker jag ni inte ska komma !'' Nått i den stilen jaa.

Fast hon var sur innan för att jag och Axel inte ville se skräckfilm. Och då sa vi men vi kan spela ds elr nått annat. Men då sa Hanna att vi måste se filmen och om vi inte gör det behövde vi inte komma :S ......... hm.. Snacka diss !!

Sen börja hon prata om att äkta vänner skulle komma på hennes fest även om det var skräckfilm och sånt. Så då kallade hon oss oäkta vänner ... -.-''

TACK !?så.. jag antar att jag och Axel får ha en egen liten fest då.. hm.. lite ledsen blir man juh !  Men det är hon som bestämmer. Och det är HON som förlorar 2 vänner.....

Men nu skiter jag i det där. Axel och jag har ialf gjort mer än matten ! Vi är typ snart vid diegnosen, och vi började typ me det nya kappitlet den härr veckan ! :D

Stolt :D  Hjälpte Elin med sin topp bild :D Den blev riktigt bra. För er som inte ser vad det står:

Det står: My life, My time, My computer, SO KEEP AWAY ! :D Hon gillade de starkt :P hehe ! Först är den en bild på hennes wow-gubbe sen på henne sen på wow-gubben igen! :D Den blev riktigt bra :D


www.RandomPieces.bloggplatsen.se    <-- Chekka hennes blogg vettja ! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cute Lover - 3 juni 2011 04:19

E typ astrött, har varit vaken hela natten och sovit skit dåligt de senaste dagarna. Så är lite sliten. Pontus e fortfarande här.. Vi var nyss ut och tog lite typ frisk lyf o. o håller på hungra ihjäl oxå x_x   fad mer finns det att säga. Det e...

Av Cute Lover - 3 juni 2011 01:42


Har typ inte skrivit på 10000000 år.. sowwie !   tänkte börja skriva idag då. skriver när jag har lust ialf. C:   Idag har jag typ haft Zazu ( min häst ) på lektion. Han e ju typ asfet och otränade. Men jag tyckte det gick bra C: Sen åkte j...

Av Cute Lover - 5 februari 2011 20:12

Tittar på MELODIFESTIVALEN nu :D   ROLIGT :D :P

Av Cute Lover - 5 februari 2011 18:43

Hejjsan -.-''   har inte orkat blogga nått idag ! :(  vakna halv 9 sen somna jag om typ 100 gngr... när jag inte orkade somna om igen gick jag upp.. klockan var typ 11 xP Sen har jag bara trökat vi datan hela dagen ! -.- Fast var ut en sväng....

Av Cute Lover - 4 februari 2011 22:52

Hejj ! Har varit på fest hemma hos Hannis idag ! det var jätte roligt ! Vi tittade på film * I rymden finns inga känslor * Och åt massa poppcorn ! vi kom på massor av saker att göra. T.ex springa ut barfota ! ( fast det gjorde bara jag och Elin ! )...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards